Co to jest e-Zamówienie (e-Order)?
Jest to dedykowana usługa, za pośrednictwem której można zamawiać nasze produkty. Aplikacja e-Zamówienia (e-Order) jest dostępna na komputerze w postaci funkcjonalności dostęnej w Portalu Klienta lub w postaci bezpłatnej aplikacji mobilnej e-Order.
e-Zamówienia - zalety
Usługa oferuje szereg korzyści i pozwala na bardziej efektywne zarządzanie zapasami:
-
uproszczenie procesu zamawiania
-
oszczędność czasu dzięki standardowemu koszykowi opartemu na poprzednich zamówieniach
-
potwierdzenie zamówienia przez e-mail
-
bezpośrednia integracja z naszymi systemami
-
wybór różnych adresów dostawy
-
24-godzinne śledzenie zamówień
-
funkcja e-Reminder do ustawiania przypomnień
-
faktury elektroniczne: na życzenie mogą być wysyłane za pośrednictwem e-Faktury na podany adres e-mail
-
dostęp 24h na dobę z każdego miejsca, gdzie jest internet
e-Reminder
Ta opcja, którą można aktywować w strefie klienta MyMesser, w sekcji E-Order, umożliwia zaprogramowanie przypomnień o nadchodzących zamówieniach. Będą one wysyłane w formie automatycznych wiadomości e-mail i można je zintegrować z kalendarzem.
Zacznij korzystać z aplikacji e-Zamówienia
Czy jesteś klientem Messer zainteresowanym tą usługą? Jeśli tak, to skontaktuj się z Twoim opiekunem handlowym, aby uzyskać więcej informacji i otrzymać nasz przewodnik dla klientów.