Szanowny Kliencie,
Dokonujemy wszelkich starań, aby nasze produkty odpowiadały najwyższym standardom jakościowym. Jeśli jednak stwierdziłeś, że zakupiony w firmie MESSER produkt nie spełnia Twoich oczekiwań (jest niezgodny z umową sprzedaży), możesz go zareklamować.
Składanie reklamacji przez Portal Klienta
W tym celu prosimy zalogować się do Portalu Klienta i wypełnić umieszczony w tam formularz reklamacyjny. Jeśli jeszcze nie posiadasz konta w Portalu Klienta, to gorąco zachęcamy Cię do rejestracji, gdyż dzięki temu uzyskasz dostęp do dodatkowych funkcjonalności: e-faktury, e-Magazyn, e-Profil, możliwość zweryfikowania dzierżawionych opakowań i innych.
Składanie reklamacji bez rejestracji
Możesz także złożyć reklamację bez wcześniejszej rejestracji, korzystając z umieszczonego na tej stronie formularza kontaktowego. W tym przypadku konieczne będzie jednak zweryfikowanie Twojego adresu e-mail - otrzymasz wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie adresu e-mail.
Dalsze postępowanie
Po wypełnieniu i wysłaniu formularza reklamacyjnego, prosimy oczekiwać na wiadomość potwierdzającą wysłanie zgłoszenia reklamacyjnego. W wiadomości tej otrzymasz dalsze instrukcje postępowania oraz informacje, które przesłałeś w formularzu reklamacyjnym.
W przypadku nieotrzymania potwierdzenia w ciągu kilku minut, prosimy sprawdzić folder SPAM i /lub skontaktować się z naszą infolinią działu obsługi klienta pod nr +48 801 033 000. Brak potwierdzenia może wskazywać na wprowadzenie błędnych danych adresowych do formularza reklamacyjnego i uniemożliwia dalsze postępowanie reklamacyjne (nie dotyczy zgłoszeń wprowadzonych przez Portal Klienta). Reklamacje naszych klientów rozpatrywane są zgodnie z zasadami opisanymi w załączonym dokumencie.