Kariera w Messer Polska

Messer Polska - Kariera

Jesteśmy wiodącą firmą branży gazów technicznych oraz technologii ich zastosowań, należącą do światowego koncernu Messer SE & Co. KGaA, działającą na rynku polskim od 1992 roku. Produkujemy  
i dostarczamy tlen, azot, argon, dwutlenek węgla, wodór, hel, osłonowe gazy spawalnicze, gazy specjalne, medyczne i spożywcze oraz wiele różnorodnych mieszanin gazowych. Z naszych produktów 
i technik zastosowań korzystają prawie wszystkie gałęzie przemysłu, również branża medyczna, szeroko pojęte badania i rozwój oraz ochrona środowiska.

Mając na uwadze dynamiczny rozwój naszej firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko: 
Specjalista ds. bezpieczeństwa i higieny pracy 
Miejsce pracy: Police

Osoba zatrudniona na tym stanowisku pracy będzie odpowiedzialna między innymi za:

  • realizowanie zadań zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 września 1997r. w sprawie służby bhp
  • udział w opracowaniu planów poprawy bezpieczeństwa pracy, bieżące monitorowanie postępów realizowanych projektów
  • sporządzanie oraz prowadzenie dokumentacji oraz rejestrów wynikających z obowiązków narzuconych przez przepisy prawa jak i standardy wewnętrzne (realizacja wymagań z Grupy w zakresie bhp oraz wymagań powiązanych z członkostwem w stowarzyszeniach krajowych oraz międzynarodowych)
  • prowadzenie szkoleń wstępnych oraz organizacja szkoleń okresowych z zakresu BHP, a także innych kursów o podobnej tematyce na podstawie zarządzeń wewnętrznych
  • współudział w opracowywaniu/aktualizacji dokumentów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy np. procedur, instrukcji, ocen ryzyka
  • przeprowadzanie bieżących kontroli warunków pracy wraz z ich dokumentowaniem, a także wsparcie osób odpowiedzialnych za podejmowanie działań korygujących i zapobiegawczych
  • raportowanie do przełożonych bieżących wyników kontroli
  • współpraca z pozostałymi działami funkcjonującymi w firmie
  • nadzór nad pracami podwykonawców wykonujących prace w wyznaczonych lokalizacjach
  • reprezentowanie pracodawcy podczas kontroli organów państwowych nadzorujących bezpieczeństwo i higienę pracy a także podczas audytów wewnętrznych i zewnętrznych
  • prowadzenie działań edukacyjno-informacyjnych mających na celu podniesienie świadomości pracowników

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w zakładzie produkcyjnym (min. 3 lata)
  • znajomość uregulowań prawnych z obszaru bezpieczeństwa i higieny pracy
  • mile widziana znajomość norm ISO 9001:2015, ISO 45001:2018 i/lub innych
  • prawo jazdy kat. B
  • zdolność do szybkiego przyswajania wiedzy
  • zaangażowanie i rzetelność w wykonywaniu działań
  • bardzo dobra organizacja czasu pracy odpowiedzialność, samodzielność
  • umiejętność pracy pod presją czasu oraz pracy zarówno indywidualnej, jak i zespołowej
  • umiejętność współpracy z ludźmi na różnym poziomie struktury organizacyjnej
  • umiejętność obsługi komputera i pakietu programów Microsoft Office m.in. Outlook, Word, Excel, Power Point
  • min. komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • mile widziane aktualne szkolenie dla inspektorów ochrony przeciwpożarowej

Oferujemy:

  • zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • rozwój kompetencji merytorycznych
  • interesującą, pełną wyzwań pracę, wymagającą odpowiedzialności
  • możliwość zdobycia nowych doświadczeń zawodowych i rozwoju kwalifikacji
  • służbowy telefon, laptop oraz samochód
  • kafeterię benefitów MyBenefit

Administratorem danych osobowych jest Messer Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Chorzowie ul. Maciejkowicka 30. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: abi@messer.pl. Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych w celu rekrutacji kandydatów do pracy w Messer Polska Sp. z o.o. oraz podmiotów należących do Messer Group. Dane będą udostępniane podmiotom należącym do Messer Group. Dane będą przetwarzane w czasie trwania bieżących procesów rekrutacyjnych jak i również prowadzonych w przyszłości. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i może być odwołane w każdym czasie.

Mam prawo do sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Mam prawo do wglądu, komu i w jakim zakresie moje dane zostały udostępnione oraz o zakresie udostępnienia.

 

Jesteśmy wiodącą na rynku firmą branży gazów technicznych i medycznych oraz technologii ich zastosowań, 
należącą do światowego koncernu Messer SE & Co. KGaA, działającą na rynku polskim od 1992 roku.

Poszukujemy dynamicznej i doświadczonej osoby, która obejmie odpowiedzialność za nadzorowanie zgodności procesów i wyrobów z obowiązującymi regulacjami prawnymi oraz standardami jakości. 
W tej roli kluczowym zadaniem będzie współpraca z różnymi działami w celu zapewnienia zgodności z MDR, ISO 13485 oraz innymi wymaganiami regulacyjnymi.

Stanowisko, na które rekrutujemy, to:

Manager ds. zarządzania jakością wyrobów medycznych i Regulatory Affairs
Miejsce pracy: Chorzów

Osoba zatrudniona na tym stanowisku pracy będzie odpowiedzialna między innymi za:

  • utrzymanie i doskonalenie systemu zarzadzania jakością dla wyrobów medycznych
  • zapewnienie zgodności z obowiązującymi wymaganiami Ustawy o wyrobach medycznych, MDR oraz ISO 13485
  • ocenę obowiązujących przepisów w celu określenia ich wpływu na działalność firmy
  • opracowanie i składanie do URPLWMiPB dokumentacji w zakresie powiadomień i zgłoszeń dotyczących wyrobów medycznych
  • przygotowanie danych do sprawozdania z funkcjonowania Systemu w celu dokonania przeglądu
  • przeprowadzenie Oceny Zgodności Wyrobów Medycznych
  • udział w kwalifikacjach i walidacjach
  • identyfikację i ocenę ryzyka związanego z wyrobami oraz nadzór nad procesem zarządzania ryzykiem
  • przygotowanie i administrowanie dokumentacji systemowej
  • przygotowywanie i aktualizacja dokumentacji technicznej oraz oceny klinicznej wyrobów
  • prowadzenie szkoleń wewnętrznych
  • przygotowanie i udział w audytach zewnętrznych, prowadzenie audytów wewnętrznych
  • udział w procesach tj. kontrola zmian, CAPA
  • przygotowanie danych i udział w weryfikacji wyrobów medycznych

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe: zarządzanie jakością lub techniczne (np. technologia chemiczna, inżyniera chemiczna i procesowa, inżynieria biomedyczna, biotechnologia)
  • mile widziane min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • znajomość wymagań i przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zadań (m.in. normy ISO 9001, normy ISO 13485, MDD/MDR)
  • doświadczenie w przygotowaniu dokumentacji (procedury, dokumentacja techniczna)
  • znajomość zasad zarządzania ryzykiem
  • dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację zawodową, prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji (w tym słownictwo specjalistyczne)
  • prawo jazdy kat. B
  • znajomość obsługi Microsoft Office
  • zdolność do szybkiego przyswajania wiedzy
  • zaangażowanie i rzetelność w wykonywaniu działań
  • bardzo dobra organizacja czasu pracy, odpowiedzialność, samodzielność
  • zdolności analityczne oraz umiejętność zarządzania projektami
  • umiejętność pracy pod presją czasu oraz pracy zarówno indywidualnej, jak i zespołowej

Oferujemy:

  • zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • dynamiczne i międzynarodowe środowisko pracy
  • rozwój kompetencji merytorycznych
  • możliwość realnego wpływu na strategię zarządzania jakością i zgodnością regulacyjną w firmie
  • samodzielne stanowisko
  • interesującą, pełną wyzwań pracę, wymagającą odpowiedzialności
  • możliwość zdobycia nowych doświadczeń zawodowych i rozwoju kwalifikacji

Jeśli masz doświadczenie w zarządzaniu jakością i regulacjami prawnymi oraz umiejętność efektywnego koordynowania procesów w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania!

Czy ten opis pasuje do Ciebie i jesteś zainteresowany tym stanowiskiem?

W takim razie czekamy na Twoją aplikację przesłaną e-mailem (w formacie PDF, maks. 2 MB) na adres praca@messer.pl
>> Informacje o firmie i dalsze oferty pracy można znaleźć na naszej stronie internetowej: www.messer.pl 
>> informacja o ochronie danych dla kandydatów
https://www.messer.pl/polityka-prywatnosci

Administratorem danych osobowych jest Messer Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Chorzowie ul. Maciejkowicka 30. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych abi@messer.pl. Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych w celu rekrutacji kandydatów do pracy w Messer Polska Sp. z o.o. oraz podmiotów należących do Messer SE & Co. KGaA. Dane będą udostępniane podmiotom należącym do Messer SE & Co. KGaA. Dane będą przetwarzane w czasie trwania bieżących procesów rekrutacyjnych jak i również prowadzonych w przyszłości. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i może być odwołane w każdym czasie. Mam prawo do sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Mam prawo do wglądu, komu i w jakim zakresie moje dane zostały udostępnione oraz o zakresie udostępnienia.