Strona rejestracyjna - Portal Klienta | Messer Polska
Zarejestruj się
Instrukcja rejestracji w Portalu Klienta
Logowanie
Rejestracja krok po kroku
Jak zacząć korzystać z Portalu Klienta?
Jeśli nie masz dostępu do Portalu Klienta Messer, a chcesz taki dostęp uzyskać, musisz utworzyć konto. W tym celu postępuj według poniższych kroków:
Kroki:
-
Wypełnij formularz zaznaczając funkcjonalność, do której chcesz mieć dostęp. Potrzebny będzie Numer Klienta Messer; skontaktuj się z nami, jeśli go nie masz
-
E-mail z hasłem. Otrzymasz wiadomość e-mail z hasłem. Jeśli nie otrzymasz wiadomości e-mail, być może jesteś już zarejestrowany. Jeśli nie pamiętasz hasła, użyj opcji "zapomnij hasła" w panelu logowania.
-
Potwierdzenie roli. Po zatwierdzeniu informacji o Kliencie nasz Dział Obsługi Klienta skontaktuje się z Tobą, aby potwierdzić, że żądane role (e-Faktura, e-Zamówienia, e-Magazyn) zostały zatwierdzone - otrzymasz wiadomość z odpowiednimi informacjami.
-
Zaloguj się. Użyj swojego adresu e-mail oraz hasła, które otrzymałaś i zaloguj się w Portalu Klienta, aby rozpocząć korzystanie z naszych e-usług.
-
Skontaktuj się z nami, jeśli masz jakiekolwiek pytania.
Dostępne funkcjonalności w Portalu Klienta:
-
e-Profil: Zarządzaj profilem swojej firmy
-
e-Faktury: Łatwy i stały dostęp do faktur
-
e-Zamówienia: Zamawiaj w prosty i szybki sposób z dowolnego miejsca
-
e-Magazyn: Monitoruj stan opakowań i zarządzajnimi
-
inne: materiały dotyczące bezpieczeństwa, formularz kontaktowy i reklamacyjny